Canım benim oglumda öyleydi belim kopuyodu dogum gününden sonra yazlıga gittik orda kendi yürümeye baslamıstı 1 yaş 15 günlükken yürüdü. Şimdi 13,5 aylık yürümeyi bırak koşuyor şimdide düşmesin diye peşindeyim yürüyünce daha zor tadını cıkar😂 bi anda oluyor ben desteklemezdim hic