Merhabalar herkese oğlum 3 yaşına 1 ay sonra basacak fakat yürümüyor en ufak mesafede bile hemen beni taşı diyor 1 yaşında kardeşi var onumu kıskanıyo anlamadım ama artık taşıyamıyorum uzak mesafede zaten ikiz araba kullanıyorum artık doktora falan götürmeyi düşünüyorum