, oğlum 3,5 yaşında yaklaşık 2 hafta önce aniden karnım ağrıyor dedi ateşi çıktı ve ishal başladı Doktor Probiyotik ve çinko ilacı verdi kullandık 10 günde falan geçti şimdi ishali düzeleli 3-4 gün oluyor 2 gündür başım ağrıyor diyor gece hafif Ateşi vardı akşama kadar bir şey yemedi Akşam yemeğini yerken bir bir anda kustu acaba salgın tekrarlıyor mu tekrar ishal olmasından korkuyorum bir de 1 aylık bebeğim var Ona geçmesinden korkuyorum böyle bir şey başına gelen var mı Varsa neler yaptınız