nazumtefe Uyku saatine denk geliyorsa uyur zaten, korkmayın😊 Kalkışta ve inişte emziriyorsanız emzirin veya mama veriyorsanız mama verin kulakları tıkanmaması için. Havalimanlarında bebekli ailelere öncelik veriliyor zaten. Ben de 5 aylıkken tek başıma uçak yolculuğu yapmıştım, uçakta sorun yaşamadık hiç zaten uyumuştu çoğunlukla. Sadece geçişlerde beklerken çok sıkılmıştı ama hallediliyor bir şekilde, panik olmayın😊