Zeynep_alya24 Merhaba arkadaşlar benim doğumdan sonra sol dizimde şişme olmuştu 1 senedir öyle dolanıyordum sıvı birikmesi varmıs başına gelen ya da duyan var mı ☹️
Zeynep_alya24 bisenakillisinzaten gittiim salı günü birdaha gidicem duruma göre sıvı boşaltılacakmis ama korkuyorum acır mı diye
bisenakillisinzaten Zeynep_alya24 hangi bölüme gittiniz durumunuza kesin tanı koydu mu ne dedi başka. Şişlik çok mu fazla
Zeynep_alya24 bisenakillisinzaten aslında ben 1 senedir gidiyorum dahiliye romatizma dedi romatolojiye gönderdi en ağır ilaçları içtim fayda etmedi adım atamaz oldum artık tekrar doktora gittim bu sefer ortapedi ye oda sıvı birikmesi dedi
bisenakillisinzaten Zeynep_alya24 ödem olmus işte bunun için ilaç kullanılmıyor ki tedavisi Fizik tedavi. Masaj, manuel lenf drenaji, siviyi boşaltma çok ciddi durumlardada ameliyat. Ama sizin sadece dizde olduğuna göre fizik tedavi hemen yanıt verir gibime geliyor.
bisenakillisinzaten Zeynep_alya24 aslında fizik tedaviye yönlendirmesi gerek diye biliyorum ama bida gidin bakalım ne dicekler
Zeynep_alya24 bisenakillisinzaten salı günü ne diyecekler çok merak ediyorum hem korku var hem merak var
bisenakillisinzaten Zeynep_alya24 çok fazlaysa evet büyük ihtimalle sıvı boşaltma işlemi yaparlar. Stres yapmayın inşallah fizik tedaviyle halledilebilir ama bence gittiğinizde sorun fizik tedavi yanıt verir mi diye. Çok geçmiş olsun♥️