nisakocyigit5106 53 gün once Sezaryenle Doğum yaptım bi ara kanamam azaldı gibi sorna geri başladı 40 im çıkınca kahverengi geliyodu 4 gündür yoğun şekilde kanamam var kırmızı ve parça geliyor başına gelen varmi acaba normal mi korkuyorum
Minii_baby nisakocyigit5106 adet görüyorsun şuan benim de 40 ım çıktı sonra adet görmeye başladım hep düzenli devam etti
Minii_baby nisakocyigit5106 yani diğer adetlerin nasılsa öyle oluyor kimisi erken görüyor Benim adet uzunluğum doğumda sonra kısaldı hatta 5 gün kadar oluyor artık