zeynepkaran71 Ben Nisan ayında doğum yaptım kırkımdan sonra da adet gördüm bu ay doğum kontrol hapına başladım sizce adette gecikme olur doğumdan sonra Allahın gücüne gitmesin hamile kalmaktan çok korkuyorum
aysebb zeynepkaran71 Olur tabi haptan dolayında olabiliyor, emzirdiğin içinde olabiliyor benimde kızım 9,5 aylık bende hala olmadım. Hap kullanıyorum 6 aydırda
zeynepkaran71 aysebb çünkü ilk hamileliğimde bilmiyordum böyle adet gecikmesiyle anladım hamile olduğumu yine olursa diye çok korkuyorum zlynda hapı kullanıyorum sizde mi aynısını kullanıyorsunuz
zeynepkaran71 Yok ben adeti görüyorum normalde her ay görüyorum sadece gün olarak biraz geçebiliyor mu diyorum