Aynı gazlı sadece kucakta uyuyor uyanıkken iki gülüyorsa yirmi ağlıyor masaj yapıyorum yok banyo yaptırıyorum yok sanki huysuz bir nineee 😂 Bir de emmiyor son zamanlarda sadece canı isterse, istemezse çığlığı koparıyor memede muhtemelen yine gazdan, bizdeki atak bizi vurdu kırdı geçti ne zaman geçecek bilmiyorum