Noname21 diyetisyenle kilo vermiştim sonra bıraktım. Bıraktıktan sonra yağdan alımım çok olmadı ama akşam 6 dan sonra öğün olarak yemeyi kestim ve son yemeğimde hafif beslendim.emzirdiğim için acıkıyorum haliyle 6 dan sonra cacık ayran kefir meyve tarzı şeyler yedim. Ve tatlıyı bir ay boyunca kestim . Ekmek yedim sabah kahvaltıda ama akşam çok az yada hiç. 1 ayda çok dikkat etmeden sadece söylediklerimi yaparak 4 kilo verdim .