Papatkokusu123 Kizlar bacağım motor egzosuna değdi ve şu topladi bi sey sürsem mi kendiliginden gecer mi baya şu toplamış vaziyette
Rengarenk52 Papatkokusu123 geçmiş olsun yanık tedavisinde en iyi gelen krem silverdin dir hemen gecirir günde 3 kereye kadar surebilirsin
barlasmom55 Papatkokusu123 baticonla temizleyip yara için merhem sürmek lazım eczacıya gidin onlar bilir verir.
Duyulurum Papatkokusu123 geçmiş olsun. İlk süreçte verilen şeyleri kullanın ama sonra en iyi kantaron yağı. İz de kalmaz inşallah kullanırsanız.
Rengarenk52 Papatkokusu123 hiç şüphen olmasın gececektir hemen kremi sürüp bi sargı bezi ile sar biyere değip patlamasın 🙄