ilknurbozkurt benim oğlum doğduğunda aynı böyle belirtiler vardı çıkıp sönüyodu sonra tekrar çıkıyodu doktorlar hep yenidoğan hassasiyeti dedi. Şuan 8 aylık ve hala devam ettiği gibi ek gıdayla birlikte arttı ve kurdeşen oluyor 1 aydır. Yarın istanbul’da doktora götürücem orada da çare bulamazsam Ankara’da büyük kızımın çok iyi bir alerji doktoru vardı ona götürücem.