[silindi] yalnız şöyle bir şey var newvit 1 damla için 1.7 li bir değer. Yani 1ml de 34 mg demir yapar. Ama bestiron 1ml için 8mg demir diyor. 1 damlada yanlış hatırlamıyorsam 0.37 gibi bir değerdi. Lipofix dediğiniz şekilde 1 damlada 8.5mg yse iyi olurdu. Ama 1 ml de 8.5mg. Ama ferrum 1mlde 50mg içeriyor. Yani damlada 2.5mg demir bulunur.
Kıyaslamayı bu şekil yaparsanız takviye ve ilaç farkını görürsünüz. Yazdığınız üç ilaç içinde en alınabilir olan newvit.
Özellikle bestironu kullanan biri olarak da yorum yapayım. Günde 2 ml sabah akşam verdim. Süt ürünleriyle bir vermedim. Günde 1 köftelik kıyma kadar köfte ya da kıymalı yemek kesinlikle yedi. C vitaminli besinlerle bir verdim. Ek olarak demir ağırlıklı bakliyat ve gıda tüketti. Ona rağmen bestiron yükseltmek yerine 0.5 değer düşürdü. Beslenmesi zaten doktorumuz tarafından düzenlendi o zaman.
Dediğiniz gibi 4.aydan 19. aya kadar yükselmiyorsa annemizin veya bebeğin belki beslenmeyle alakalı bir durumu olabilir.
Ferrum un içinde evet şeker ve paraben var. Ama yükselmeyen değerler için malasef bestiron vs önermeniz yanlış.