sudess Bursa da tamamlayıcı sağlık sigortası (allianz) anlaşması olan memnun kaldığınız doktor önerir misiniz özellikle ilk tercihim aradığımda ulaşabilmek
bebegiminbesigicamdan sudess bir kere acil doktoruydu oglum atesli nasil agliyor tum vucudu yaniyor adamin cocugu bir tutusu var hic acimiyor zibinini falan cektire cektire acti etti o gunde cok kalabalikti hastane belki bunalmistir ama cok kotu davrandi o zaman adini bile bilmiyodum hatta esime dedim ben bu doktoru sikayet edicem diye sonrdan ogrendik erol beymis
Ececiiim bebegiminbesigicamdan muhtemelen bi şanssızlık yaşamışsınız. Yenidoğandan itibaren doktorumuz hatta İstanbul’da yaşayan arkadaşım bile oğlunu erol beye getiriyor aylık kontrole. Biz çok memnunuz açıkcası
bebegiminbesigicamdan Ececiiim zaten her doktor onerisi bursa postuna illa erol bey tavsiye ediliyor kapisi kuyruk hic anlamiyorum belkide benim yıldızım barismadi doktorluguna bisey diyemem ama sadece atesi olan kaninda enfeksiyon cikmayan bogazinda bisey olmayan cocuguma 1000mglik novasef yazmisti 6tane istemeyerek 4 tane falan vurdurup biraktim daha 1 bucuk yasindaydi cok cok agir gelmisti ogluma
Eymen-egemen Osmangazi aritmi Burçin eroğlu. Tamamlayıcı sigortayla anlaşması var. Muayenesibebeğe yaklaşımı takibi 10 numara
bebegiminbesigicamdan Eymen-egemen evet burcin hanim cok iyi onceden hayattaydi simdi osmangazide ondan memnundum
Ececiiim bebegiminbesigicamdan bilemiyorum ne yaşadığınızı ama takibi, öngörüsü çok yüksek bi doktordur. Söylediğim gibi biz çok memnunuz. Nokta atışı tanı koydu bize hep gereksiz hiç ilaç yazmadı. Oğlum 16 aylık 1 kez bile antibiyotik kullandırmadı. Uyku eğitimini bile sayesinde uyguladık. Her mesaja anında dönüş yapar. Kontrol süresi dışında ücretsiz muayene eder. Daha çok sayıp uzatmayayım. Herkesin memnuniyeti farklı olabilir 🙏🏻
happychilded Nılufer doruk hastanesi, Atilla Güral , 10 numara doktor herseyiyle çok memnunuz ilgi alaka vs. Çok iyi yaklaşık 2 aydır ona gıdıyorz , dediğiniz sıgorta olayını hiç bılmıyorum ama bızım yok o bakımdan