duru5302 4 aylık bebeğim için sağlık ocağı demir ilacı verecekti temiz içerikli bir şey istediğim için kabul etmedim önerileriniz nedir yardımcı olur musunuz
Mnli duru5302 ocean iyi ama yani ilaç sonuçta tavsiyem kan değerlerine baktırıp ona göre başlamanız mesela ben ilk çocuğuma hiç demir ilacı kullanmadım 2. De 9 aylıkken demiri düşük çıktı ocean kullandık 1 şişe o da düzenli değil yemesine biraz özen gösterdik şuan 1 yaşında tekrar kan bakıldı artık bırak dedi dr aynı şekilde d vit falan da biz baktırıp kullanıyoruz ya da kullanmıyoruz
suheyla92 duru5302 ocean verdi bizim doktorumuz normalde ck gazli bi bebek korktum gaz yapacak diye ama yapmadi memnun kaldim
suheyla92 Mnli 4 aylik bebekte degerlere bakilmadan demire baslanir 9. ayda tahlil yapılır gerekiyorsa devam edilir surec bu sekilde ilerliyor saglik bakanliginca. Ayrica durduk yere kucucuk bebekten niye kan aldiralim ki.
livanurvealpinannesi61 Mnli yalnız ilaç kullanıldığı halde düşük çıkıyor değer. O yüzden kullanmak gerek. 9 cu aydan önce tahlil yapmıyorlar. Özelde yapıyorlar sanırım oda pahalı.
Mnli suheyla92 bizim drmuz öyle uygun gördü ilaç yanlısı değil kendisi boşu boşuna niye ilaç verelim ki üstelik sağlık bakanlığının verdiği temiz içerikli bile değil en masum en temiz içerikli ocean onda bile burda bir sürü post var yan etki yaptı diye
Mnli livanurvealpinannesi61 kötü bişey demedim ya boşuna takviye vermeyin dedim az önce başka postta da biri yazmış ocean içinde kansorejen var vs vs içeriğine bakmadım açıkçası ama her şeyde insan tedirgin oluyor ki bizim dr dediğim gibi ekstra vitamin ilaç yanlısı biri değil özelde yaptırdım evet bütçenize uymayabilir onu bilmiyorum 4 aylıkken ilaca başlamadık o zaman gerek görmedi 9 aylıkken tekrar yaptırdık ilaca başladık 1 yaşta daha dün tekrar yaptırdık bugün ilacı bıraktık ama 3 ayda zaten düzenli vermedim 1 şişeyi daha bitiremedik ağzını açmıyordu şırınga pipet bir sürü yol denedik aldığı kadar artık tabi beslenmesini de ona göre düzenledik ilk çocuğumda da aynı şekilde ilerledik onda hiç ilaca ihtiyaç duyulmamıştı 2. De hamileyken benim de demirim düşüktü hala toplanmadı ben ona bağlıyorum biraz
kbrblbl58 livanurvealpinannesi61 merhaba bende bestiron damla aldım fakat kaç damla vereceğimi bilmiyorum bebeğim 4 aylık
[silindi] duru5302 ocean kesinlikle almayın kutusunda yazıyor , sodyum benzoat içeriyor ve pancar şekeri var toz şeker verseniz daha az zararlı olur Sodyum benzoat kanserojen madde ABD ve İngiltere ülkeden içeriye sokmuyor kodu E211 zararlarına bakabilirsiniz
[silindi] duru5302 bestiron, newwit lipofix temiz içerikli bu arada , ocean özeller firmayla anlaşmalı olduğu için tavsiye ediyor