Hanımlar merhaba. Ek gıda döneminde bebişlerinize bu tohumları kullanan var mı? Varsa nasıl kullanıyorsunuz? Kinoayı yıkayıp haslayıp buzluk yapabilir miyim? Ayrıca nelerde kullanıyorsunuz? Nasıl yapmam lazım nasıl haşlamam lazım? Bunlar hakkında bilgisi olan paylaşabilir mi?