Missskokulum gece veriyordum dediğim hero bayb kaşık maması ama biberondada veriliyor.tok tutsun diyede .küçük saklama kabında .
2 yemek.k.pirinc unu,
2yemek.k.irmik,
2yemek .k.tam buğday unu,
2yemek k.keci boynuzu unu
karisitip bir çay bardağı suya iki şeker kaşığı bu karışımdan katıp muhallebi yapıyorum.icine ayına uygunsa ceviz pekmez katabilirsin.ama suda var gece uyandığında mama yada emzirdigin sürece kalkar bunu bıraktırmak için doğru yol ne onu öğrenmek lazım.