Bayanlar benim görüşüm linçe uğramak istemiyorum lakin ikinci el oyuncak bana biraz mantıksız geldi kargoda kırılma durumu o kadar yüksek ki bu oyuncakların neden bebeğinize onun beğenip seçip alacağı oyunculardan almıyorsunuz ki. Zaten her çocuk bir oyuncağı en fazla 1 hafta oynuyor sonra yenisi geldiği için ondan sıkılıyor. 55₺ ikinci ele veren çok rahat e bebekten alır ki e bebekte sanırım belirli bi alışveriş sonrası çekler oluyor. Biz oğluma mama sandalyesini aldığımızda 100₺ bi hediye ceki vermişlerdi bizde fisher price ın konuşan serisindeki oyuncağını aldık sayıları renkleri ve senin söylediğini tekrar eden özelliği vardı sizde bebeğinize onun ilgisini çekecek onun sevdiği oyuncakları birebir görmesi ile Alın özür diliyorum ama benim düşüncem bu