Merhaba anneler
27 aylık ikizlerimin uyku problemlerinden dolayı doktorumuz rezene çayı önerdi. Eczaneye gittim aldım fakat kutunun üzerinde emziren anneler için yazıyor. Eczacı çocuğa da direk verebilirsin dedi bir kaç kişiye daha sordum direk çocuk olanı vermelisin dedi. Bir şey anlamadım🤦🏼♀️ eğer bu çayı kullanabileceksem nasıl yapmam gerekiyor bir çok tarif var bilgilendirirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.🌸

