neolmusyaani Yozgat diyor bizim, tokat diyor bizim, Sivas diyorr hayirrrrr bizim… Siz söyleyin bu bat nereninnn:))
Dmt-01 neolmusyaani ben tokatlı bi arkadaşımdan duymuştum valla onların diye biliyorum 3 yıldan fazla yozgatta yaşadım hiç duymadım öyle bi yemek valla
Biz4kisiyizkardes neolmusyaani annem tokatlı sadece 1 kere yedim ben tokatın diye biliyorum 😃 Yozgatlı arkadaşım da var hiç demedi bizim diye 😃
neolmusyaani Dmt-01 ben yozgatliyim bazi ilçeleri cok yapar ama bazıları yapmaz dediğin gibi tokata yakın ilçeler yapiyo belki yakın olduğundan öğrenmişlerdir:)
neolmusyaani Rengarenk52 genelde yanında oluyor yaprak isteyen istediği gibi yiyor ama tokat olduğuna inanmış durumdayım artik