Pinarzeynep Merhabalar sadece emziren anneler bebeğimin kakası hep cıvık ishal gibi normal mi? Sizinkiler de öyle mi?
bebek14 Ayy benimkide öyle acaba doyuyor mu onuda merak ediyorum. Aptamil mama veriyodum gaz yaptı bebelac gold kabız yaptı aptamil prosyneo ishal yaptı hipp denedim ondada zorlaniyo sanki kakasını yaparken napacagimi şaştım
zkusagianne bebek14 bağırsakları şiş gibi daha 🥲 minnoşların sürekli mama değiştirmekte etkiler gaz damlası kullanın düzenli bir ay kullandım doğduğunda çok şükür 2. Ayda gaz sorunumuz bitti
zkusagianne bebek14 smbıosys iyi geliyor normalde ama benim kızım çok gazlı olduğu için kakasını yapmadığında kimyon çayı kullanıyordum kendim onayda bir tatlı kaşığı verdim yaptı rahat
bebek14 zkusagianne benim sütüm çok gelmiyo yetmiyo aptamil veriyorum şuan oda pek gaz yapıyor sanırım dediğim gibi napacagimi sastim
bebek14 @zkusagianne Çok degistirdim aptamil 1 ile başladık doğumla sonra bebelac gold verdim 2 kere falan ondada kabız oldu sonra aptamil prosyneo verdim ishal ve kotu kokulu oldu hipp verdim ondada kabızdi
zkusagianne bebek14 alışmasını bekleyin mamaya gaz damlası kullanın masaj sıcak su kiraz çekirdeği gaz çok zor bilirim
bebek14 Hangi gaz damlası iyi gelir bilmiyorum ki bu sefer iyice kötü yapmak istemiyorum :(( @zkusagianne