Merhaba,
Bebeğim 12.5 aylık gece 2 saatte bir uyanıp mama içmek istiyor. Mamayı verince uyumaya devam ediyor.
Gece sürekli mama içtiğinden sindirimi zorlaşıyor sabaha karşı karnı ağrıyarak uyanıyor. Hemde sürekli uyandığı için uykusunu düzgün alamıyor.
Mamayı getirene kadar çığlık kıyamet suyu falan asla kabul etmiyor.
Bir çok yöntem denedim hiç biri işe yaramadı :(
Bebeği böyle olup düzelen var mı :( Gece mamasını nasıl kesebilirim?