ak1 Biz de bu mamayı kullanıyoruz bir içişte 90 falan anca içiyor. Oda sıcaklığında ya da sıcak suda biraz ısıtıp veriyorsunuz mamayı. Biberona koyduğunuz mama 2 saat içerisinde tüketilmeli kalan şişedeki mamayı buzdolabına koyuyorsunuz ve 1 gün içinde tüketiyorsunuz tüketilmezse atıyorsunuz… İshal yapmadı başka sorunuz varsa cevaplayabilirimm