Miracinannesi_ valla ayakta duruyordu koltukta sıralama yapıyordu karşı koltuğa sevdiği oyuncakları attım gel gel yaptım bide benim hatam oğlumda örümcek çok kullandım uzun saatler koydum emeklemeside ayağa kalkmasına çok geç oldu
Şimdi kızımda yürüme arkadaşı kullandım 8 aylıkken emekledi 10 ayda ayağa kalkıp sıraladı 13-14 gibide yürür diye düşünüyorum
Endokrin bölümüne sevk edilip araştırma hastanesi araştırıp 10-12 tüp kan alınıp kemik yaşı filan bütün detaylara bakiliyormus