Kızlar merhaba🤍
Bebişim çok şükür 8.5 aylık oldu ama bilenler vardır belki, erken doğdu (34+6) ve çok sancılı süreçler yaşadık
Hamileliğimin 28. Haftasından sonra maalesef yüksek tansiyon problemi yaşadım, 12. haftada yapılan detaylı ultrasonda bebeği besleyen damarlarda direnç olduğunu öğrenip aspirine başladık ve şükür ki gelişim geriliği ve preeklampsi yaşamadan süreci tamamladık fakat tansiyonum hiç düşmedi
Doğumdan bir süre sonra ancak düzeldi ki normalde düşük tansiyonlu bir insanımdır, gebeliğimin başında da öyleydi
Şöyle ki bebişim büyüdükçe ben ikinciyi ister gibi oldum🥲 ne kadar zor olsa da o yenidoğan hallerini öyle özlüyorum ki bu duyguyu yaşayan vardır eminim
Biz gerçekten deliyiz😂
Ama işte bu durumdan dolayı cesaret edemiyorum. Sonuçta artık çok şükür dünya tatlısı bir oğlum var risk alabilecek durumda değilim aslında ama içim hep buruk kalacak sanki bu duyguyu tekrar yaşamak istediğim için. Sizin düşünceleriniz neler bu konuda? Bu tarz bir süreç yaşayan ve ikinci kez hamile kalan oldu mu aranızda?