Merhaba canım anneler. Tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var. Bebeğim 7 ay 9 günlük. Bugün ne yaptıysam ateşini düşüremedim. 38.7ye kadar çıktı. En son baktım Bi yol bulamıyorum doktora götürdüm. Boğazları kızarık dedi doktor. Antibiyotik ve ateş düşürücü verdi. Ben antibiyotik vermek istemiyorum. Ya aslında benim ne haddime, kadın okumuş doktor olmuş, ondan daha iyi mi bileceğim diyorum Bi yandan da ama. Bebeğim 14 günlükken zatürre oldu. 1 hafta yoğun bakımda yattı ve antibiyotik verildi. Çok fazla antibiyotiği zararlarını da bildiğim için içime sinmiyor. Diyorum ki hani tarhana yapsam, sarımsak doğrasam içine, taze soğan alsam zaten dişleri kaşınıyor. Doğal yoldan versem antibiyotiği. Neler yapabilirim? Ya da ilacı mı vereyim? Bir yanım doktoru dinle diyor, diğer yanım dur diyor. Arada kaldım.