Bebeğim 15 aylık. Dört gündür köyde kalıyoruz. Köyde kaldığımız akşamdan itibaren bacaklarında, ayağında ve boyun altında böyle kabarcıklar çıktı. Çoğu su topluyor. Kaşınma gibi bir durum gözlemlemedim. İlk başta sivrisinek sandım koruyucu sprey aldım, zaten uyurken cibinlik örtüyorum ama geçmeyince endişe ettim. Yarına randevu aldık ama bilgisi olan vardır belki
