bilge35 Bizde tam 2ayligiz acikinca gozum donuyor herseyden cokca yemek istiyorum ve karbonhidrat olmadan tatmin olmuyorum gececekmi bu surec yoksa boylemi devam edecek😢
canimanne06 bilge35 arada kaçamak illaki olacak bence. Sonra kaldığın yerden devam edersin Bi kere yedin diye nolacak mesela. Ben o kafadayım