Kızlar merhaba bebeğim 20 günlük ilk doğduğunda sarılık oldu ve bu yüzden multivitamin olarak D vitaminine başladık dr 15. Günden sonra normal D vitamini de kullanacağımızı söylemişti ama dr beğenmediğim için kendisine gitmeyi bıraktım sağlık ocağı da geçen gittiğimde vermeyi unuttu galiba benim de aklıma gelmedi o an şimdi ocean D vitaminini aldım 0-1 yaş bu multivitamini de vermeye devam edeceğimi söylemişti dr kilo alsın diye siz nasıl verdiniz ikisini de kullandıysanız?