Mommy35 çok teşekkür ederim Allah razı olsun.. eşim calismamdan yana değil ama ben hep oldu olasiya okul hayatı ve çalışma hayatıyla o tempoyla geldiğim için bu zamanlara malesef duramiyorum.😄 Normalde öğretmenim ama bebeğim var onun için onu kimseye emanet edemem okula benimle gelmesi içinde yaşı çok küçük olduğu için evde bisryler yapayım dedim bakalım hayırlısı olsun