Nuronall Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim kilo alımı şuan gayet iyi doktor artık uyandırma kendisi uyansın acıkınca besle dedi gece 10 gibi mama içiyor ve uyuyor sabah 6 ya kadar uyanmıyor içim rahat etmiyor açmıdır diye ne yapmalıyım sizce
aysebb Nuronall Aç olsa ağlar uyumaz 2,5 aylık artık. Ben 1. aydan sonra bırakmıştım gece uyandırmayı
Esinzhl Nuronall aç olsa kendisi durmaz uyuyamaz diye düşünüyorum. Hiç uyandırmayın derim öyle devam etsin benim kız iki yaşında hala geceleri bazen bir bazen iki kere mama içiyor. Bıraktırmam lazım bir an önce 😮💨
Nuronall babyboy_35 demi bende öyle düşünüyorum çünkü gündüzleri acıktığında kıyameti koparıyor ama çevremdekiler de sanki çocuğu ben aç bi şekilde uyutuyorum gibi davranıyor
babyboy_35 Nuronall çevredeki insanların hep bir fikri var zaten dinlen canım dinlen aç olsa kıyameti kopartır 2 buçuk aylık bebek dayanamaz zaten mama tok tutan bir şey için rahat olsun evet aç bırakıyorum de bende böyle bir anneyim işte de insanlardan nefret ediyorum ya gerçekten çok boş konuşuyorlar herkes mükemmel anne 🤦🏼♀️
babyboy_35 Nuronall rica ederim bebeğin için içinden ne geliyorsa yap onu senden daha iyi kimse tanıyamaz 🥰