Laviestnul oğlum 6-7 aylıkken yarım saat kırmızı balık filan aciyordum.
Sonraki surecde hiç TV tablet telefon vermedim.
2 yaşından beri de YouTube tekrarlama yeteneği oluşsun diye harfleri öğreniyorum renkleri sayıları öğreniyorum videoları izletiyorum şuan hepsini biliyor 4 yaşında 1 ay sonra ana okuluna baslicak
1 yaşında kızım var onada minimum seviyede açıyorum fazla açıldığında gerçekten algılarıni kapatıyor ve geç konuşuyorlar