Ca_nmo67glum Kızım 4 aylık ateıs vardı dun gece acılegıttık. Ates38. 4 Du. Nezle olmus tahlil verdi. Emıo. Doktor ilac vermedi. 38 e kadar ates n normlar korkmayın dedılwr. Ama korkuyorum.. Yarım saat de bir ölçüyorum. 37 8 falan cıkıo. Sadece emıo.. Daha insin. Huysuzlıgu gitsin ıylessın dei ne yapıyım ilk kez baısma geldı
Yagiiizefem Ca_nmo67glum ilk önce ilık bir banyo yaptırın üzerini kat kat goydirmeyin tek kat kıyafeti olsun alnına falan sürekli ıslak bez koy korkma sen önce sakin ol sonra dediklerimi yap canım
Smyra58 Ca_nmo67glum benim yavrumda 3 ay 22 günlük ateşi yok ama öksürük var sesi bi değişik ne yapacağımı bende bilmiyorum dün gece fitil verdim inşallh in an önce iyileşir yavrular
gokalpkus Ca_nmo67glum canım benim bebeğimde 5aylıkken sesi falan kısılmıştı öksürük vardı prospan diye bi şurup var tamamen bitkisel doktoruma danıştım verebilirsin dedi kullandım 3günde iyileşmişti ama 5aydan küçük bebeklere verilir mi hiç bir fikrim yok doktoruna bi danış istersen
sebnem Canım hastanede de evdekinin aynısı oluyor 38 38.5 a kadar bir şey yapmıyorlar. Zıbınla bırak sana üşüyor gibi gelir belki titreme gelir ama korkma eklem yerlerine su yapabilirsin ve 4 saat arayla calpol ve dolwen ver Bi calpol 4 saat sonra dolwen iyi gelcek gör bak Rabbim şifa versin
Efy Benim kızım 11 aylık ateşi 38,5 olmadan ben şurup vermiyorum zaten doktorumuzda aynı şeyi söyledi bebeklerde 38,5 a kadar normal 3 gün sürebilir eğer 3. Gün geçmezse tekrar doktora götürmenizde fayda var
Deletedmom136 Ateşi düşürmek ve burnunu açmak için bolca duşa sokmak lazım ılık şekilde. Ben öyle yaptım 38 üstüne çıkınca calpol verdim. Nezle gribe dönmeden, burun akıntısı genzine akıp balgam hırıltı yapmadan müdahale etmek lazım
01022019 Bizdedun ateslendik 38 bucuktu inmedi bizimde ilik dus aldrdim ates dusurucu verdim gecmedi bizde gittik bohazlari sismis eve geldik atesi 39.1 e cikti 7 bucukta o kdar korktum ki morardi elleri hep havada kaldi merdovenlerde gezdrdim atesi dussun diye kabus gibiydi