asliilgaz ilk zamanlar malesef ki 5 dk da bir bile emziriyordum yenidoğan bebek uyur uynması için doktor topuğun cimcikleyin kulaklarıyla oynayın emzirin bir şelilde demişti bir de ilk hafta bebekte zaten kilo kaybı oluyor doğum sonrası sonra bebeği mamaya yönlendiriyor doktorlar malesef sonra verilen mama kadar memedeki süt azalıyor her gün oldukça emzirin meme öyle bir şey ki emzirdikçe süt üretiyor kendinize güvenin korkmayın mamayı da bence yavaştan bırakın eğer kilo alımı az gelirse tekrar başlamanızı ebe ya da doktor söyler zaten ama ne kadar sık emzirirseniz bu dönemde o kadar iyi saat beklemeyin uyumadı her vakit verin hatta zor oluyor malesef ilk zamanlar ama yavaş yavaş emme süresi kısalıp acıkma süresi de uzamaya da başlıyor ve sürekli uyumaları da bitiyor siz bol su için mümkünse yoğurt, süt, et, kuruyemiş, incir, dut yiyin sütünüz olmazken bile olacaktır bir de bu e bebekte mamsel anne sütü çayı var günde 3 kez de ondan için biz 3 ay 10 günlüğüz ben hala o çaydan içiyorum sütü çoğaltıyor yağlandırıyor