meralulker Annelerim, 2 gündür bebeğimde ateş var. Doktora gittik kan tahlilinde bir şey çıkmadı. Dişleri çıktı ondan olabilir dedi. Evde duş aldırıp şurup veriyorum düşüyor sonra tekrar çıkıyor. Nasıl geçiyor ateş deneyimlerinizi paylaşır mısınız?