Yenikitapkokusu muhtemelen dediğiniz gibi model farklılığı olabilir. Vallahi hiç abartmıyorum, geçen gün yaptım eşimle kayinvalideme neyse kendime yapicam koydum makineye gidiyorum geliyorum muhabbet ediyorum gelip bakıyorum nasıl fokur fokur kaynıyor kahve nasıl baharlar çıkıyor cezvesinden e rahat bi 5 dakika geçmiştir hala aynı. Eşim en sonunda dedi çek fişi makine patliycak, çektim fişi bi baktım içine hani suyu ve kahveyi koyup karıştırıriz ya öyle bi karışım yani makinenin içinde, be mübarek dedim 10 dakika oldu kayniyorsun nerde senin köpüğün 😅 döktüm onu yeni koydum gayet normal bi şekilde oldu bu sefer. Garip bi makine. Şans işi biraz da 🥲