Gokturkbey 20 aylık oğlum yürürken hafif bir şekilde sağ ayağı içe basıyor ama koşarken daha eğilimli içe basıyor. Daha önceden başına gelen oldu mu. Nasıl bir yol izlediniz. Bulunduğum şehirde pediatri ortopedisi yok, normal ortopedi ilgilenir mi.
Minigim38 Gokturkbey normal ortopedik götürdüm W şeklinde oturmasın bağlaç kursun yada uzatarak oturttun dedi 3 yasa kadar bisey yapılmıyormuş