Merhabalar, kızım 7 aylık. 6. Ayında ek gıda tadımlarına başladık ancak hiç hevesli değil. 1-2 kaşık yedirebiliyordum ilk başlarda ancak son 2 haftadır kaşığı gördüğü anda ağzını kitliyor. Kafasını sağa sola çeviriyor yemek istemiyor hatta tadına dahi bakmıyor. Eline veriyorum kaşığı, her bulduğunu ağzına sokan kızım kaşığı ağzına götürmüyor. Elimden aldığı anda yere atıyor. BLW yapmayı deneyim dedim mücver yaptım onu biraz yedi ama bir daha denediğimde onu da yemedi. Sadece anne sütü alıyor bu arada. Ne yapacağımı şaşırdım, bu hep böyle mi devam edecek? Anne sütüyle beslenen bebeklerde olabiliyor diye okumuştum ama sanki hiç bir zaman iştahlı ve yiyen bir çocuk olmayacakmış gibi geliyor. Her gün bir umut çeşit çeşit şeyler hazırlıyorum ama bir lokma bile yemeyince çok canım sıkılıyor. Bu durumu yaşayan anneler siz neler yapıyorsunuz? Zamanla düzeliyor mu? Nasıl yaklaşmam lazım? Hadi birbirimize destek olalım 🙏