Yasirin_annesi İlk aldığımda kendim de dahil ve çevremdekiler gereksizmiş gibi görse de acayip işimi görüyor oğlum doğduğundan beri kullanıyorum 2 ay 20 günlüğüz içine koyuyorum kendi kendine sallandığı için ya uyuyor uyumasada etrafı seyrediyor bende o arada her işimi yapabiliyorum tek olduğum için çok faydası var bana almak isteyip de tereddütte kalanlara faydam olur belki ☺️
Selelay Yasirin_annesi ay çok sağolun ben de geçen gün bunla ilgili post açmıştım alayım mı öneriyor musunuz diye 🙏💖 peki bir de sansa diye bir model var onun hakkında bi bilginix var mI?
MucizemGeldi Cok isime yaradi hala evin baş kösesinde duruyor biz 5 aylik olduk artik cok uzun kalmak istemiyor sıkılıyor ama ☺️
HaticeAda Kızlar ben satıyorum Bebeğim hiç sevmedi benim kucakta uyumaya alıştığı için. Kutusuyla tertemiz duruyor. Düşünen varsa almak isteyen görüşebiliriz
Thesra Benim bebegimde hic sevmedi ici cok cukur bebek rahat edemiyor bence😂 ama seveni de var tabi tamamen bebekle alakali bende sattim cok oluyor🙂🙂