belus doğum yaptığımda yazmıştı ama kullanmadım ve şu an ağır bi mastit geçiriyorum iğne ile çekeceğini söyledi genel cerrah doktoru antibiyotik yazın dedim kullanamazsın dedi . Kadın doğumun yazdığı antibiyotik için de emzirme döneminde kullanmayınız diyor o yüzden ikilemdeyim