Selaaam, böyle şeylere aşırı merakım vardır, okurum incelerim falan filan…
Bizde şimdilik çok konuşmaya başladı bu ara, anlaşılmıyor ama ses yapıyor..
çok kelime haznemiz yok
Gel
Git
Dede
Baba
Mama
Eee
Miyav
Üfff
Teyze
Bıttım
Bitte(Benim adım Beste)
Asla anne demek yok, yani çok konulurum bazen benden sıkılıyor olabilir, kitap okumaya çok sever getirir kitaplarını bana okutturur, hayvanlara çok merakı var ses çıkarırken beni çok dikkatli dinler ama yapamıyor henüz. Parmaklarını asla oynattıramıyorum kaç yaşındasın dediğimde benim parmağımı gösteriyor dıkdkdkdkd
Getir götür işini, işine gelince yapıyor, dışarıya çıkacağımızı anlayınca hemen ayakkabılarını getirir ayaklarına götürür bana bakar giydir der, bekle dediğimde bekliyor asansörü çağır dediğimde çağırıyor ama geldiğinde asla durmaz girer fjjfkdkdk yani gelişimi bana göre ve doktorumuza göre maşallah 🧿 iyiyiz.. ama konuşması işte ne bilim bana anne desin bıdı bıdı anlatsın istiyorum 🥲🥲🥲
Öf bende bi bitmedim ay emeklesin en zaman emeklilik ay yürüsün ne zaman yürümek, ay yaramazlık yapsın ne zaman yapacak (evi başıma yıkıyor bunu demez olaydım)….zamana bırak besteeeeeeğ….. neyse o zaman şöyle diyim, 17 aylıkken şunu yapayım faydası olur dediğiniz etkinlik vs var mı? Bir de ben 18 aylıkken kısa kısa yarım günlüğüne oyun gruplarına göndermeye başlayın mı erken mi? Bir de yüzme kursuna başlatıcam eylülde, ya şimdi bir şey daha dicem ama kızmayın bana…. Oğlumun aşşşırı araba merakı var ama öyle böyle değil 😅 ben diyorum ki çocuğu Kenan Sofuoğlu nun oğlu zayn gibi o piste götürsem yavaş yavaş haftasonları olur mu acaba? Erken mi… yapayım kızlar bir şeyler seneye kreşe başlayacak yavrucak dolu dolu zaman geçirmek istiyorum onunla…. Ay ne uzun yazdım be, buraya kadar okuyana çok teşekkürler, öptüm sizi 🥳😘