Nilamom11 ben kullanıyorum ilk çıktığında almıştım çok memnunum türk kahvesini bol köpüklü yapıyor çayı da çok lezzetli oluyor sütlü kahvesi de güzel philips latte go aldığım için sadece çay ve türk kahvesi için kullanıyorum şuan ama ben aşırı memnunum zaten elektronik çoğu şeyim karaca