aysenurshn Merhabalar Sol göğsümu emmek istemiyor bu yüzden elektrikli süt pompası bakıyorum ama karar veremiyorum.Deneyimli anneler hangisinden memnunsunuz🤗 (Bebebao yurt dışından geliyor kullanan var mı)
dodu0207 aysenurshn acura sarjlı ve bebebao kullandım. İkiside aynı 5w gücünde. Biri 700 tl ikilisi diğeri 2 bin küsür iki tanesi. Cekim gücünde hiç bir fark yoktu sadece tabi eller serbestte daha rahat oluyorsunuz ama diğerini de emzirme südyenine sabitleyip sarjıda belinize cebinize sıkıştırınca sıkıntı olmuyor. İkisi de güzel ürünler
Balbocegi__ Philips avent kullanıyorum memnunum. Bende 2 tane var, biri hiç açılmamış kutuda, 1500e satıyorum düşünürseniz.