Cly01 bankalarla görüşün en sağlıklı bilgiyi o şekilde alırsınız. Yada internette hesaplama programları var onlara baktınız mı?
Ödeme gücünüz varsa bence bekkemeyin. Kira havaya giden para resmen ve bir sonu yok. 3 4 yıl kira ödemektense faiz yüksekte olsa kredi ödemek daha mantıklı bence. Kaldıki zaten her yıl maaşlara zam geliyor, kira artıyor ama kredi tutarı sabit kalıyor. Son zamanlardaki ödemeleriniz size çerez parası gibi gelir.