beyzzsenturkk_ bence senin kız bebişi olmasına rağmen çok çok iyi hatırlarım ben arkadaşlarım kız bebeleri çok zayıftı bu zamanlar gene güzel bakmışsın be boşver, sağlıklı olsunlar da aman ne diyim 🧿 bende hani o boğumlar kaybolmasın derdindeyim, şimdi uyuturken dedim ki, büyüyooor o boğumlar mı kalır? 😅😅😅