2 ay 22 günlüğüz doğduğundan beri zaten iştahsız memeyi hiç tutmadı sadece mama içiyor son iki haftadır aslaa uyanıkken biberonu ağzına sürmüyor sadece uyuduğu zaman içirebiliyorum. Lansinoh kullanıyoruz 3 aylık orta akışlı başlığa geçtim ama bana mısın demedi çözüm önerilerinizi bekliyorum çok yıpratıcı uyuması için zaman kolluyorum sürekli 6 saat aç bıraktığım oldu yine de içmedi mamayı