minikkka Bebeğim 14 günlük inanılmaz gaz sancısı var Bigaia d3 damla aldım ama onun da faydası olmadı aslında gazını çıkarıyor ama yetersiz oluyor saatlerce masaj yapıyorum ovalıyorum ama çığlık çığlığa uykuya falan tam dalamıyoe sürekli ıkınıyor kendimi kötü hissediyorum önerileriniz nedir??
1prensesmom minikkka emdikten sonra yarım saat kucağınızda dik tutun ve sırtını ovalayın gazını çıkartsın öyle yatırın
2103 minikkka sizi o kadar iyi anlıyorum ki neler çektiğimi bir ben bir Allah ne yapsam fayda olmuyordu denemediğim damla kalmadı https://ty.gl/csqf77qnk2 şu damla biraz fayda etti gibi ama yine de kesti diyemem😔 su şerbet vs gibi şeyler vermeye karşı olan ben kimyonlu su verdim saraçoğlunun tarifi var onu denedim çok çaresiz kaldım ve cidden işe yaradı umarım tez zamanda geçer Allah yardımcınız olsun 🙏🏻
selin9889 Nurse harveys gaz damlası çok iyi isterseniz deneyin benim bebeğim 22 günlük çok memnunuz. Çevremde de kullanan çok
asennaa Ben kendim rezene kimyon anason kaynatıp içiyorum, bebeğime de bir iki çay kaşığıyla veriyorum, damlalardan bile daha etkili oldu diyebilirim.
bsrashn minikkka bende çok karşıydım öyle şeylere ama çatesiz kalınca rezene kimyon çayı vermiştim 1 2 çay kaşığı:( rahatlatıyor aslında bi zararını görmedim ben. Karın üstü yatırmakta rahatlatıyordu benim oğlumu hiç uyumayan çocuk yüzüstü uyuyordu gazı olduğunda ama öyle uyursa da sakın yanından ayrılmayın. Bide sıcak havlu koyuyordum karnına ayaklarının altına