Kızlar bebeğim memeye gelince cırpınıyor ağlıyor kaldırınca gülüyor. Sonra ac olduğu için gene ağlıyor. Ayaga kalkıp sallayınca veya elini tutunca emiyor. Gazını cıkarıyorum lakin gene aynı . Hem mama hem meme veriyorum. Böyle olan var mı ne yapmalıyım?