gulyabani Kızlar ilk defa oldu anneme sordum oda bilemedi. İnternette yoğurta un ekleyin diyo biraz düzeldi ama tam düzelmedi. Çöp mü oldu kızıma içircem o yüzden sormak istedim. Et suyuna yaptım bide çünkü Allah korusun
lohusaserbeti gulyabani tadı ekşimsi oluyor sadece ilk yaptğım zamanlar bekarken ben normali o sanıp öyle yiyodum 😂😂😂 sonradan kesildiğini öğrendim 😂😂
Gul-42 gulyabani yogurt corbasını ayrı ayrı yaparsanız kesılmez karıstırmaya gerek yok once 7 su bardagı suya 4 corba kasıgı pırınc at hasla sonra ayrı yerde bır su bardagı yogurt bır yemek kasıgı un ve yumurta sarısını cırp pırınc pısınde ıcıne at ayrı yerde tereyagı nane yak ıcıne kat asla kesılmez
gulyabani Lolik he öyle mi blenderdan geçircem zaten sebzeler vardı içinde tamamdır teşekkür ederim cevabın için canım
gulyabani Dilaylaa baktım tadına çok şükür bozulmamış çok emek vermiştim üzülmüştüm gerçekten iyi ki sormuşum size valla sağolun kızlar🙏🏻
lohusaserbeti gulyabani annem bi yoğurt yapmıştı bana verdi onunla çorba yaptım o da kesildi. Yoğurtla alakalı olabilir
gulyabani Gul-42 aslında yoğurt çorbasını hep aynı tarifle giderim hiç başıma gelmedi. Ama sebzeli yoğurt çorbası gördüm internette deniyim dedim ilk defa mantık aynı ama yanlış bişeyler oldu 😀😀
gulyabani Gul-42 yok a101 den aldım canım kendi markası annem oranın ki güzel diyodu hep deniyim dedim