Kızlar kızıma aptamil proseyno kullanıyorduk fakat kakası yeşil sulu ve kokulu gazı da kokulu. Mamadan olabilirmiş. Ben de içerikleri benzer olduğu için bebelac gold vermeye başladım. Siz kullanırken böyle bir şey oluyor muydu? Hangisinden memnunsunuz? Doktorunuz hangisini tavsiye ediyor?