ffulya merhabalar eylülde işe döneceğim. 3 gün sabah 7.30 - 13.30 bakıcı tutucağım. Bunun için ne kadar ücrrt ödemeliyim sizce yer Ankara.
Beyninizikullanmakucretsizdir Nacafa haftanın 3 günü için çok değil mi? saatleri de çok uzun değil 🙄 Asgari ücret 17.000 TL ve neredeyse full çalışıyorlar. Bakıcı 3 gün çalışacak ve yarım güne tekabül ediyor. 15.000 fazla gelir.
Nacafa Beyninizikullanmakucretsizdir yani Ankara gibi geçimin zor olduğu bir yerde olduğunu düşününce ideal bence. Birde çalışan kişi haftada 3 gün çalışacak ama o işte çalıştığı parayla hayatını idame ettirmek zorunda kalabilir evde başka çalışan yoksa o açıdan bakarak değerlendirdim
Mnli ffulya arkadaşım samsunda 5 yarım güne 15 veriyormuş ben de evden çalışıyorum ama bir yerden teklif geldi maaşı 35000 haftada bir kaç gitmek gün gitmek gerekiyor ama 15000 bakıcıya vereceksem evden daha az paraya çalışmaya devam ederim diye reddettim daha bugün
ffulya Mnli evet ya çok fazla olmuş ücretler hele asgari ücretle çalışan kadınlar için işe dönmek imkansız olmuş
DevosMom ffulya part time gibi düşünün. Minimum asgari ücretin%33 ünü vermeniz gerekiyor. Tabii ekstra yol, yemek vs de
DevosMom ffulya 10-12 bin arası iyidir 3 gün zaten ve çaşışma süresi çok az hemen hemen dediğim yüzdelik dilimde. İdeal part time hatta sizin kısmi part time oluyor 10 bin iyidir
zeynephan Bakıcının günlüğü eğer filipinli değilse 1500 tl siz yarım gün alıyorsunuz 750 TL haftalık 2250 TL aylık 9 bin TL eder. Yol yemek vb verecekseniz 12 bin ideal değilse en düşük 9 bin vermeniz gerek öyle düşünün.
ffulya zeynephan aynı apartmanda oturuyoruz. 10 teklif edeceğim o zaman ben peki ocakta güncelleyecek miyim?